.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گواهی : اقتدار امروز میهن را مدیون خون شهدا هستیم
گواهی : اقتدار امروز میهن را مدیون خون شهدا هستیم

شمال نیوز: رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اقتدار امروز میهن را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان این شهدا باشیم و یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگهداریم.

 

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در چهارمین یادواره شهید مدافع وطن عارف نوریان، گفت: شهدای مدافع وطن، مدافع سلامت و مدافع امنیت از جایگاه رفیعی برخوردار هستند چرا که از جان خود گذشتند تا امنیت را در کشور برقرار کنند.

 

او می‌گوید: این عزیزان برای حفظ امنیت به مرز‌ها می‌روند و از جان خود می‌گذرند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

 

به گفته حجت الاسلام گواهی از بدو تولد بشر تاکنون حق و باطل وجود داشته و شهادت هم بوده و تا زمان ظهور قائم آل محمد نیز ادامه خواهد داشت.

 

او می‌گوید: به همین منظور شهدای جان برکف ما تلاش و با اهدای جان خود امنیت را به ایران و مردم ایران اهدا کردند به ویژه در ارتفاعات شمال غرب کشور و یا جنوب شرق کشور که هر روز شاهد حوادثی بودیم، اما با از جان گذشتگی شهدا توانستیم امنیت را برقرار کنیم.

 

به گفته حجت الاسلام گواهی شهدای مدافع حرم نیز برای برقراری امنیت در بیرون از مرز‌های ما از جان خود گذشتند تا امروز در داخل خاک ایران با داعش درگیر نباشیم.

 

او می‌گوید:این امنیت آفرینان به قول رهبر معظم انقلاب اگر در سوریه به شهادت نمی‌رسیدند، باید در ایران با داعش می‌جنگیدیم و ارزش‌های ما از بین می‌رفت.

 

به گفته حجت الاسلام گواهی روزانه گروه‌های تروریستی بیشماری در مرز‌ها به هلاکت می‌رسند تا مردم در داخل خاک ایران با آسودگی زندگی کنند. باید قدردان این شهدا باشیم و یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگهداریم.

 

او می‌گوید: یک زمانی هیچ چیز در اختیار ما نبود. اما امروزه موشک‌هایی با برد‌های مختلف توسط نیرو‌های مسلح ما تولید می‌شود و اقتدار بسیار خوبی در منطقه برای ما ایجاد شده است و به همین دلیل است که دشمن هزینه می‌کند تا دانشمندان و نیرو‌های نخبه ما را ترور کند چرا که می‌ترسد و خوف دارد.

 

به گفته حجت الاسلام گواهی امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است، حتی در مسائل اقتصادی که ما را مورد هجمه قرار می‌دهند باز هم وضعیت ما علیرغم ۴۳ سال تحریم از بسیاری از کشور‌هایی که ادعای استقلال می‌کنند بهتر است. استقلال هزینه دارد و ما این هزینه را پرداخت کرده ایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.